Meitsin kotona puhutaan usein HD:stä. En tajunnut ensin, mistä siinä on kyse kun luulin, että meikästähän ne lätisee, mistäs muusta. Ei ole kuulemma äänenvaimenninta, tankki vuotaa, ei sytytä, likastaa vaatteet eikä aina tottele. Siinähän ne tunnusmerkit ovat!

Pääsin tässä kuitenkin käymään yhteen paikkaan, jossa joka paikassa oli ihan selvästi meitsin ukon haju sekoittuneena öljyn ja bensan lemuun. Nyt aloin miettiä, tarkoittaaks ne sittenkin sitä vehjettä, joka pitää maailman kamalinta ääntä. Juuri, kun on tottunut siihen meteliin se sanoo PAM! ja taas oon ihan pois tolaltani. Ne puhuvat HD:stä tai Harrikasta. Jospa sen etunimi on Harri?

Tässä nyt ainaskin on se HD ja minä. Kai se sitten on kanssa mun, kun kerran kuvasivatkin meidät yhdessä. Niinku sen mun uuden auton kanssakin.

1574601.jpg

Sitä Kamalan Kovaäänistä Vehjettä on värkkäilty pitkin talvea ja sitten se ajettiin ulos. Tarkoitus tietty oli kuvata minua, mutta se HD-Harri sattu osumaan siihen mun viereen. Me ollaan kyllä aika upeita ja meissä on niin paljon yhteistä! Ukkokin tykkää molemmista paitsi musta enemmän kuin siitä. Silitteleekin molempia sillee hellästi!

Huomasin kuitenkin vehjettä tarkastellessani, että siinä lokkarissa joku ei täsmää. Saa ukko katsoa uudelleen, miten se siinä oikein on. Tässä teen katsastushommia, ihan noin vaan OTOna ja tällä koulutuksella...

1574613.jpg

Taidan olla kyllä ihan erikoishyvä näissä teknisissä jutuissa. Jos ihan tarkkoja ollaan, mua vähän pelo... eikun hermostuttaa koko kapine, mutta kai mun pitää tottua siihen, että perheessä on keskipistepyrkyreitä.

Oon kuitenkin kamalan helpottunut, että minä en oo se ADHD, vaikka vähän kalustankin huushollia uudelleen aina silloin tällöin. En varsinaisesti riko mitään, kunhan asettelen huonekalut käytännöllisemmin ja helpommin ohitettaviksi. Silloin aina kuulen sanan ADHD, mutta se onkin onneks vaan toi Harri sieltä verstaalta. Huh-huh, mikä helpotus.