...tai HD-miesten kyydissä lauteilla....

...Eevalla on A1-laatuluokan sääret ja iloinen mieli. Hän vetää miehiä puoleensa kuin nakkikioski humalaisia. Miesystäviä löytyy niin herroista kuin narreista, niin rosvoista kuin poliiseista.... (Lainaus Yle:n sivuilta)... 

Meille tuli eilisenä itsenäisyysjuhlapäivänä kaks ipsän kaverii. Me lämmitettiin sauna mamskun kaa sitä ennen. Sitten tuli kaks tosikivaa jannuu (varmaan ne tykkäis olla tosikovii eikä tosikivoi jannui, mutta asiallehan ei voi mitään) ja sit ne meni meidän saunaan. Meillähän ei saunota ilman minua, joten menin sinne sitte kans, vaiks mamsku yritti pidätellä, et annetaan poikien saunoo. Haha, sanoin ja siinä tyttö istui jo lauteilla! Saankohan mä jotku harrikkaliivit tai pääkallohuivin nyt, ku mä oon vähän niinku tavallaan liittynyt niihin? Tai vaiks oman pienen HD:n? Se olis hienoo! ADHD:hän mulla on jo.

Ja koska olen aika hyvä vaahtikoira, voisin vaahtia niiten pyöriä ja saada sitten pyöriä niitten jengeis. Vai pitääks niiten koirien olla jotain toopermannei? Tässäkin mä jo vähän niinku vahdin isännän pyörää.

2126101.jpg

Kyl on kivaa, kun pojat tykkää! Huhhuh!