Ihan pakkohan meitsin on osallistuu, kun on tämmönen aihe (http://koirakuva.vuodatus.net/blog/1744388) . Musta on hirveesti ensimmäisii kuvii, mutta se on melko luonnollista, kun olen tämmönen kun olen. On ensimmäinen kuva musta sisällä, pihalla, metsässä jne.  Mutta tää kuva on otettu, kun olin tullut eka kertaa Jämsästä Turkuun asti. Olin muuten seitsemän viikkoo ja rapiat. Ei paljon alkuun naurattanut, mutta kun jäin hetkeksi yläkertaan yksin, löysin huopatossun (46 -numeroiset) ja kannoin toista niistä edestakaisin. Se lohdutti. Huopatossu oli paaljon suurempi kuin mä itse silloin. Mielestäni se oli tärkeä duuni ja varmaan olikin - uskon näin vieläkin. Tuskin se oli päässyt paljon liikkumaan se huopatossu-rassu. Kuvassa mä ihmettelen, että mihin tässä oikein on jouduttu!

Pappara oli silloin vielä ihan sekasi - ei se tajunnut, miten ihq mä oon. Pian se tajus ja silloin raivasin paikkani niitten punkassa. Eka yön mamma nukku sohvalla niin, että se käsi roikku koko ajan mun vieressä. Aamulla se ei saanut kättään millään hereille, vaikka se muuten oli ihan pirtsakka.  Kaikenlaista.