Mun mami on hassahtanut entisestään tai ainakin haksahtanut. Meni sitten koiranäyttelyyn - ilman mua! Siis mitä järkee? Mä olisin näyttänyt niille tuomareille närhen munat, mut ei mun annettu. Vääryyyyys!

Susa%203.jpg

Heti, kun tulee oma sarja "jättiläisparsonit" olen kärppänä paikalla.

Nyt mä haluun kummiskin onnitella Kinoo, joka nappas vaaleenpunaista, kirkkaanpunaista ja vielä jotain väriä ja varasertin.  Pus, Kino - oot komee jannu! Mun puolivelipojalle kanssa onnee, se napsas se sertin. Onkohan Lillariina tyytyväinen jälkikasvuunsa? Mamsku sano, että se oli Someron reissuun tosi tyytyväinen.  Ja mäkin olin, kun sain koko päivän olla papsukan ja namipussin kanssa! Kinon emäntä voisi kirjoittaa ne nauhojen merkitykset vaiks kommentteihin, kun mamin pää on niin laho, että se sano vaan Kinon olleen ERI hyvä!