No nyt se onneks alko! Siis se pikkujannun koulutus. Me mentiin Vähäheikkilän koululle, mä jäin yhteen tolppaan kiinni katsomaan, miten koulutus sujuu ja sujuihan se! Itekin olen pääasiassa kouluni käyny siellä silloin, kun olin alakouluikänen. Pojasta polvi jne.

P7064761.JPG

Ne teki pelkkää luoksetuloo tällä kertaa ja mulle heitettiin vähän namii sillon tällön niinku asennosta näkyy.

P7064767.JPG

Sit me päästiin molemmat vapaaksi ja mammara sai totetuttaa itteään noin niinku valokuvaajana. Tässä paras otos:

P7064795.JPG

Yläpuolen kuvassa ollaan me, Waltsukka ja minä itse. Uskokaa pois.

P7064820.JPG

Tästä mami sano, että se on kuin akvarelli, vaikkei siinä hirveen monta rekkuu olekaan, mikä taas on älytöntä. Kuva ilman koiraa! Höh.

P7064779.JPG

Kyllä oli Waltsulla kiva koulupäivä ja sain ittekin auttaa koulutuksessa. Hianoo!

P7064831.jpg

Huomennakin tehdään varmaan jotain aika kivaa. Saas nähdä!