Ikänä en oo saanut mitään haasteita enkä sellasii ja mun mami sano, että hyvä, ettet oo eikä sekään oo saanut paitsi kerran todistajaks yhteen oikeudenkäyntiin.  Sekin oli pikkujuttu, kun ne riitapukarit sopi asiansa ennen mamin entréeta siihen saliin. Olis kyllä ollu vaikuttava - veikkaisin. Nyt kummiski mun tamperelainen kaveri Topi lähetti tämmösen:

Sit se kirjotti, että tuppaan rakastumaan jokaseen vastaantulevaan urokseen, minkä "uutisen" dementoin heti. Epäilen pahasti, että Topi Topsukka ei ole ymmärtänyt, että mulla on pari leikisti flirttikaverii, joilta suurimmalta osalta on poistettu oleellisia osia lisääntymiseen liittyen ja sit mulla onkin vaan Kino täällä, jota sentään tapaan välillä ja Topi ite, josta tykkään virtauulisesti (meniks se nyt oikein toikaan?) tolkuttomasti.

Maantiato tekee tehtävänsä - ei tässä jatkuvasti jaksa missään Tampereen -junassakaan istuu. Kallistakin olisi. Joka sunnuntai lähettäis kattoon Topii - onks mitään järkee? Ei ainakaan ennenku niitten remppa on valmis. Sit vois mennä entisöimään sen asunnon alkuperäseen kuntoonsa. Siis remppaa edeltävään.

Mut mä arvostan hirveesti tota juttuu, jonka sain ja laitan tän eteenpäin (hihihii, Topi!) Kinolle ja Urpolle. Siis musta ne sais julkasta tän kuvan ite ja laittaa vaiks eteenpäin niille, kun ne tykkää. Käykääs muuten tamperelaiset noista linkeistä kattoos, millasii koirii Turussa pyärii! Se Urpon "pikkusyrra" on semmonen, että sen vois käydä kitnappaamassa, jos se emäntä ei heti tulis leipäveitsi kädessä hakeen sitä takasi. On sen verran tota temperametrii (??) sillä mimmillä - siis emännällä.