...vai toko toko koiriani? Mä en  päässytkään sattuneista syistä tokoilemaan parsonistien kanssa tänään, mitä pidän erityisen epiksenä, mut onneks oli kananrintaa jemmassa ja tehtiin pikaiset harjoitukset pihalla. Kuvat otti papsukka, joka väittää, ettei ymmärrä kamerasta muuta kuin että siinä on joku laukaisin. Väitän vastaan, koska paps ite toi sen kammeran kotiin kun olin vasta ihan ihan pieni.

P5073582.JPG

Vähäkö oli muuten nälkä! Kyllä siinä peppu menee maahan ja tassu on ihan nousemaisillaan siihen emänrinnantökkäyspuuhaan, kun mä oon jotenkin leimautunu siihen touhuun ihan syntymästäni saakka!

Homma jatkui ja mamin pussukka ei osoittanut laihtumisen merkkejä. Tässä mentiin liikkeestä maahan, mikä ei oo nälkäselle, nuorelle naiskoiralle helppoo!

P5073586.JPG

Ja taas eteenpäin, pakkohan sinne maahan oli jäädä, kun namia ei muuten tippunut!

P5073594.JPG

Naamasta näkynee, et en ihan tykänny tästä osiosta. Tossa alla mä seuraan, mitä mamsku tekee nameilla - ettei vaan itte syä niitä!

P5073595.jpg

Ja tähän loppu meitsin toko-toko-koiriaani!

P5073599.jpg

Oli kivaa, vaiks vähän liian vähän.