Nyt mä koklaan, et osaanks mä laittaa jonku kuvan tähän. Oltiin tänään metsässä, mutta mamsku oli unohtanut kameran kotiin (tyhmä!), siks uusia kuvia ei oo. Aika kivaa oli kyllä, kun lähdin siinä ihan lenkkimme loppuvaiheessa meneen häviksiin (se on mun pravuuri). Olin varmaan vähän yli kymmenen minsaa niin, ettei mamskulla ollut aavistustakaan, missä mennään. Se oli vähän vaisun oloinen, kun sitten juoksin hakemaan nakkipalkkaa. Siitä sitten mentiikin heti narunjatkoks ja käveltiin autolle. Vähän riepos, kun ne ihqut hajut oli vielä aika voimakkaita. Elämä on joskus epistä.

Tällä klyyvarilla mä haistelen niitä pupuja ja kettuja ja ties mitä. Oravatkin käyvät välillä. Oon oppinut suomee sen verran, että kun mulle sanotaan, "tuolla on orava", osaan katsoo oikeeseen suuntaan ja olen hyvinkin kiinnostunut aiheesta.