Uhhuh! Useinkaan meitsi ei toivo, että pääsee suihkuun, mutta tämän aamupäivän reissu Muumitaloon sai aikaan pahaa jälkeä. Mä juoksin Kinon kanssa ja se otti niin yltiöpäisen spurtin, että sillä löi takajalat alta kurvissa ja se liuku kinkullaan pitkän matkaa. Että mua nauratti, "kurakinkkuu, kurakunkkuu" huutelin vaan koirujen kielellä!

Leikki jatkui ja innostuin siinä itsekin jotenkin liikaa ja viuuhhh - liuin vuorostani kurassa kinkkuni varassa. Tulos on tässä:

Reissussa%20r%C3%A4hj%C3%A4%C3%A4ntyy%20

Että harmitti, kun tuli vielä virnuiltua Kinolle ja ite olin vielä sitäkin kuraisempi. Siis mä oon ihan kaameessa kunnossa, saa nähdä tuleeko Muumitalon blogiin kuvia - ainakin se Marko-setä oli kameroineen naureskelemassa meille. Höh.

Sit mä sainkin istua autossa kuraisena odottamassa, kun mamsku joi kaffetta ja puhui jotain ihme salaisuuksia Muumitalon porukoitten kanssa. Ei ollu reiluu.

Reissussa%20r%C3%A4hj%C3%A4%C3%A4ntyy.jp

Ihan mieluusti olisin kuullut, mistä puhuttiin, kun mamilla oli vielä kotimatkallakin ihan suu korvissa Silmänisku.

EDIT: Pakko ottaa tämä Tuliniemen Markon ottama kuva meidänkin blogiin siltä varalta, että joku ei käy kattoos molempia, mikä tosin olis tosi tyhmää.

1240152442_img-d41d8cd98f00b204e9800998e