...kun tulee Kaanaasta Jalka suussa (k. alle 30 v.)

Tänään mua huijattiin oikein olan takaa! Sanottiin, että mennään Raisioon, jossa oon monta kertaa ollut mun mamskun ja papskun duunissa. Hah - me mitään sinne menty, vaan Muuuuumitalooon! Tällä kertaa voi olla, että kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. The Lady of the House oli Tampereella näyttelyssä ja pojat yksin kotona. Mun papsukka ei ehkä toivu kovin nopeasti tästä; lähti äsken polvet vapisten omalle verstaalleen rauhoittumaan. Mami ottaa iisisti ja nauraa vaan Silmänisku. Tässä ollaan kättelyvaiheessa ja pojat erittäin kohteliaita. Itteäni vaan ujostutti alkuun ihan hirveesti.

Sitten ne hokas, että mullahan on ihan uus parfyymi, joka tehosi tosi hyvin! Mamsku otti paljon kuvia, tämä oli kuva nro 69

Siinä oli jo kieli keskellä suuta! Mutta, leikki jatkui ja välillä tuntui, että olen joku jatkettu Cadillac. Niinku tässä:

Tässä me tehdään ne vanhat, tutut tanssiaskeleet. Piti vähän työntää sitä Nemoo pois häiksäämästä - nämä eivät ole mitään lastentarinoita!

Arvelen, että siellä Tampereen suunnalla syntyy pientä levottomuutta tän jutun takia. Voin sinne kertoa, että mulla on uus näytönsäästäjäkuva, josta tykkään tosi paljon.