Joteskin olen jo aavistellut, että pian tulee syysluukki, mutta että se yks kaunis päivä vaan räpsähtää päälle ennenkuin ehdin hau sanoa! Iltapäivällä mami tuli nimittäin kotiin ja heitti mut autooni ja  - wrooom! olimmekin jo Natashan trimmauspöydällä. En edes ehtinyt rotestoimaan, mikä oli ollut vakaa aikomukseni. Päätin sen sijaan tehdä Natasha -paran elämän niin vaikeeks kuin suinkin. Leikin koko ajan kumilelua, iuh-iuh-iuh, venkoilin ja yritin kehittää josjonkinlaista rotestiliikeettä niinku esimerkis yritin pakittaa pois koko pöydältä. Pienistä synneistä saa pikarangaistuksen - kun näin itseni peilistä, olin pökrätä siihen paikkaan. 

Eilen otetussa kuvassa, kun olin TOKO -koulussa parsonkamujen kanssa, olin vielä melko karvainen ja niin frekki, että näytin kavereille kieltä; se meni tällee (tässä kuviossa pitää olla tiivisti vähän mammaran jalkojen takana,  jotta pääsee äkkii suojaan jos joku vaikka ei ymmärrä huumorii):

1985017.jpg

(kuva Lars-Erik Jansson)

Kun tultiin sieltä rimmauksesta ja meidän piti lähtee lenkille, kieltäydyin katekoorisesti. Portilla jo löin liinat piukkaan ja ajattelin, että kadulle en mene, enkä sitten liikahtanutkaan. Mamsku meinas ekaks repii mut nahkoineen, mutta sitten se katto mua, alko nauraa ja haki mulle t-paidan. Ja hyvä että haki. Se paituli päällä mä sit lähdin käveleen. Ei sekään niin, ettei oo karvoi, mutta mä palelin. Siis mä, jolla on aina liian kuuma!

1985033.jpg

Siinä sitä sitten mentiin; saa nähdä, koska mä taas niinku palaudun ja oon oma itteni. Täytyy silti kiittää sitä Natsku-tätii, kyllä se teki aika urakan mun kaa. Ja varmaan on kevyempi nukkuu ja voin kömpii vaikka peiton alle ens yönä.

1985049.jpg

Oikee edustuskuva mun syyslookista otetaan varmaan lähipäivinä - kyllä mä sitten varmaan oon taas aika mageen näkönen.