Olin viime viikolla ukon kanssa kävelyllä ja jouduin melkein naimisiin! Se oli jännittävää, kun lähellä meitä asuva aika ihqu jannu syöksy vapaana pensaikoista ja kosi heti. Olisin ollut suostuvainen tällaiseen pika-avioliittoon, mutta ukko oli jyrkästi vastaan. Se on tylsä, kun ei ymmärrä meitä nuoria! Se mun sulhaskanditaatti on ollu meillä kylässäkin, mutta mä olin niin pieni silloin, ettei mahdollisesta liitosta ollut edes puhetta - ei edes kihlauksesta oikeestaan. Eli ei se olis ollut edes ihan vieras. Mulla on varmaan jossain kuva siitä. Juu, tässähän se Sisu naureskelee kahden punkkulasin välissä:

1771163.jpg

Siinä kosintatilaisuudessa oli läsnä lopulta vaiks kuin paljon koiria ja kaksjalkaisia ja sitten se yks täti otti mun taluttimesta kiinni ja ukko juoksi kovaa vauhtia Sisun  kotiin sisälle. Se oli niinku karannut - varmaan ihan mun takia. Sisu luuli kumminkin, että meitsin ukko menee sinne vaikka varkaisiin ja syöksyi puolustamaan omaisuuttaan ja bäng! ukko löi oven ulkopuolelta kiinni. Sinne meni hyvä sulhainen. Sisu & Susa. Kuulostikin silloin niin hyvältä.

Toisaalta, taisin tulla vähän vanhemmaksi ja siten myös järkevämmäksi viikonloppuna, kun ajattelin, etten mä haluaiskaan vielä naimisiin. Ei näin nuorena kannata sitoutua liiaks ja niinku se yks Jaktrusseli Tahvo sanoo, voi tapailla muitakin.