Tää mun fämili on yks reilukerho! Ekaks, vaik on viikonloppu, meitsi joutuu nouseen jo kaheksalta, mikä lähentelee törkeyttä. Tokaks, mami otti esiin pölynimurin. Ei se vielä mitään, mutta kun mua ei päästetty johtaan sitä imurihommaa. Ihmiset ei tajuu, miten vaarallinen se suutinosa voi olla. Siinä kun pieni ärrieri roikkuu, tilanne on hallinnassa. Eikö mitä, meitsi jätettiin yläkertaan vankilaan, kun alhaalla imuri lauloi. Tässä mä oon vankilassa:

DSCN1473.jpg

Yritän siinä työntää tassuakin kaltereiden läpi, mutta ei mitään vaikutusta. 

No sitten tilanne parani vähän! Mulla on mummo, josta tykkään ihan simona. Sinne mentiin tänään taas  ja mumsku olikin yllättäen vähän huonossa kunnossa, istu eteisen lattialla. Sillä on semmonen Rollsiksi kutsuttu vehje, muttei se käytä sitä, kun joku vois luulla, et se on vanha. Siis mummo, ei rollaattori. Kaatuilee siellä sitten. Voivoi. Annoin sille suukkoterapiaa oikein rankemman päälle ja ai että mumsku nauro. Kiva, että mä oon niinku tämmönen seura- ja parantajakoira. Mamsku oli kyllä ihan umpihermostuneen olonen, vaiks mä niin paljon autoin mummoo. 

Sain tilanteen hallintaan ja pääsin lempipuuhaani eli kattoon ikkunasta, mitä ne halvatun oravat ja rastaat siellä touhuu. Täs mä katon:

1244288169_img-d41d8cd98f00b204e9800998e