Siis tää on koiraploki, joka palvelee monelaisiin juttuihin, kuten on jo nähty! Esimerkis mä täytin helmikuun alussa 2 vuatta ja siitä tuli juttu tänne ja sitten yht'äkkiä tuli pikkujannun 1 v. -päivä ja TÄNÄÄN yhtä yht'äkkiä mun Eeva-mamma täyttäa nelkyt kertaa niin paljon kuin mä täytin. Sen kunniaks mä pistin mun jumpperin päälle ja lähdin vähän juokseen. Mä luulin, että silloin on taas sitä maksamakkarajuustonakkikakkuu, mutta erehdyin pahan kerran. Mami ja papi pukee päälleen ja on niin tärkeetä, niin tärkeetä eivätkä ne edes meinaa otta mua mukaan! Törkeys.

Jos mahdollista, karkaan ja juoksen Uittamontielle suukotteleen Eeva-mammaa. Siis jos. Kai mä sinne löydän, kun oon monta kertaa käyny.

Tässä on kuva, kun mä tänään reenasin juhlimista toisessa mummolassa:

Sit mun tuli niin kuuma, että jumpperi piti riisuu ja me lähettiin juokseen metsään, mikä oli kivaa sekin.

Kaiken muun lisäks se mun hesalainen tätsky eiku Nonna täyttää tänään vuosia! Onks niitä nyt nelkyt vai viiskyt, sitä mä en muista eikä sillä oo väliikään, koska se on hirveen nuaren olonen, etten sanois jopa laps..., no EI OO, se oli vitsi.