Eilen paistoi arjonko ja oli tosi hianoo! Meille tuli vieraita, vaiks en ymmärrä, mitä vieraita hyvät kaverit ovat? Ihmisten kieli on kummallista. Waltsu Waldemar ei ymmärrä sitä eikä tätä, mutta on mukava kaveri. Skånskaa hoilaa, kun sillä on kurjaa, mutta kukaan ei tajuu mitään siitä. Heh.

Niin, siis eilen kävivät Julia, Joel ja Lissu-tätskä, joka on mun ihanne! Mä oon aina halunnu olla semmonen ku Lisander, joka nauraa ja leikkii ihqusti. Ja se Juuulia! Supermimmi kaikinpuolin. Leikki mun kanssa leikkiagilityy niin, että aina hyppäsin kopin katolle, kun kierrettiin kuusta. Kivaa!P6184236.JPG

Sitten oli se jannu, joka haluais herätä niin, että meidän pikkujannu tai samanlainen olis sen kainalossa. Näin se Jocke sano, että olis ihanaa, jos näin olis. Jockekin osas olla tosi nätisti koirien kanssa. Lisäks Waldolle walkeni, että on muitakin vähän niinku lapsellisii...

P6184225.JPG

Aikuiset joi kahvii ja me Waltsun kaa tutkittiin vähän maisemii, niin eikös se äkänny, että sillä on oma turvapaikka timanttituijan juuressa. Just sopivan suojainen ja siihen kun kaivaa vielä pienen kuopan, niin on tosi hianoo. Mä tajuun sitä jotenki, koska jos meno äityy hurjaks, sinne on hyvä mennä vähän rauhottuun.

P6184246.JPG

Tosi nätisti oltiin! Tervetuloo uudestaankin, mamikin käski mun kirjottaa näin.

Tänään toi pikkuriiviö hokas, että se mahtuu keittiön kulmahyllylle, joka jostai käsittämättömästä syystä on ihan tyhjä muuten. Se on superhyvä paikka vetää lonkkaa ja hiukka hatuttaa, etten ite mahdu sinne. Tuli sen verran punnerrettua pentuna, että hartialeveys meni vähän ööveriks.

P6194317.jpg

Sit me saatiin munaa!!! Papsukka laitto myöhäisen aamiaisen ja me saatiin pehmeeks keitetyt kananmunat! Katotaan, miten Waltsun masu kestää. Hyvältä näyttä vielä nyt.

P6194325.jpg