Nakit on mun favoriitteja - niitä voisi syödä aina ja kaikkialla. Mun mammakin tuoksuu ihanalta, kun sillä on nakinpaloja kaikissa takintaskuissa. Ite se kyllä valittaa, että taskuissa on nakit ja muusia (vai oliko se nakkimuusia?). Miten voi valittaa siitä, että taskut ja sormet tuoksuu nakilta? Mun mielestä se on vaan hyvä. Mamman sormetkin on kuin nippu nakkeja ja kun mä joskus joudun ohittaan toisia koiria, tuijotan vaan mamman etusormea ja ajattelen "nakki, nakki, nakki". Sitten mä saankin heti taas nakkia. Kun kuulen kutsupillin äänen (kaamee ääni muuten), vesi herahtaa kielelle ja on pakko käväistä kattoos, saisko taas pienen suupalan. Olen kuulemma vähän niinku jonku Pavlovin koira, mut varmaan ihan vähän vaan, koska olen ensisijaisesti mammaran ja papparan koira. En edes tuntis, jos se Pavlov kävelis vastaan. Silloin kun mulla oli synttäri, sain hyvää kakkua. Tässä mä oon sen kanssa - arvata saa, paljonko täytin. Ne huomioliivit kuvassa olin saanut lahjaksi - emmä niitä yleensä kotona käytä, kun saan joka tapauksessa kaikkien huomion.

1680445.jpg