Päivä alkoi niin, ettei paremmasta väliä! Kupollinen piimää masuun ja sitten lähettiin metsään. Allaolevasta kuvasarjasta näkyy kyllä, että mamsku ei ollut parhaimmillaan noin kuvausmielessä.

Tässä kai tarkoitus oli kuvata mua. Mutta on noi käävätkin ihan mielenkiintosii, jos on vaikka joku piolooki tai semmonen.

P5293798.JPG

Ja tässä taas on kaks vaihtoehtoo, joko mun nopeus tai mamman hitaus:

P5293793.JPG

Hanuri on paras! Mitä lie mummon päässä pyörinyt, kun tämän otti? Oisko vahingonlaukaus? Sais olla vaan vähän puhtaampi, aamukaste vähän sotki pepun ja jalat ja häntylin ja kaikki.

P5293801.JPG

Mutta sitten asiaan. Siellä oli hurjan kaunista, jo alkumatkalla yhen hylätyn talon pihalla kukki omenapuu. Mami siinä huokaili sen kauneutta. Pah. Sit kun siinä on omppuja, mä ymmärtäisin, mutta että tämä!

P5293782.JPG

Mentiin eteenpäin eikä aikaakaan, kun hävisin mammaralta omille teilleni. Sitä kuulemma harmitti se, koska mun ois tarvinnu ainaski kymmenen minsaa juosta itteeni lämpimäks ennenkuin lähen revitteleen. En sit jaksanut oottaa, kun se haju oli siinä. Ensin paniikissa eestaas, sitten vainu ja hei-hei mamma! Syä itte ylikypsäs!

Välillä kipasin kalliolle katsomaan, ettei mami lähde omille teilleen. Ja taas kuulin tai haistoinksmä jotain eli eiku menoks!

 

P5293806.JPG

Lopulta mä vähän väsyin ja tulin mamille. Käveltiin sitten rauhassa autolle ja syötiin molemmat sitä ylikypsää.

P5293790.JPG

Oli kiva reissu! Lisää näitä, mammara!