Tänään aamupäivällä ei ollu mitään ihmeellistä paitsi että aurinko paisto ihan täydeltä terältä ja me köllöteltiin ja möllöteltiin. Tosin, olin saanut tehdä aika pitkän kiepauksen niin, että tämä paikallisen kaivuuyrityksen (copyright Elina) toimitusjohtajan alku jäi kotiin vetään lonkkaa. Sillä on hermoo, menee heti koisiin, jos se totee että ai tää ei ookaan mun juttu. Ei meitsi sortus tollaseen. Ihmisten pitää olla jatkuvan kontrollin alla; jos tämä pettää, niin maailma tuhoutuu. Oon luultavasti oikeessa, vaikka vähän riepoo toi Waldon rauhallisuus. Se vaikuttaa vielä niin tasapainoselta, mutta kyllä se tästä...

Tässä me ollaan ulkona ja Waldo halus auringonottopaikasta varjoon.

P7134822.JPG

Ilman patjaahan tämä ei voi kuvitellakaan lepäävänsä jossain. Nääkin patjaparat on sille vähän halvan olosii.  Ja kato, se sai sen petinsä varjoon - taidolla ei nimittäin voinu olla mitään tekoo tän jutun kanssa. Se patja siis tuli varjoon ja mua sieppas. Meiän piti leikkii eikä loikoilla varjos. Höh.

P7134823.JPG

Vedin sitten ässän hihastani ja toin kauhan kehiin ja silloinko Waltsu unohti koko varjossa makailunsa!

P7134828.JPG

On se vaan vanttera tappijalka. Meitsin jalat on ihan tulitikkuja sen jalkojen rinnalla. Tuleekohan siitä isona minielehvantti? Tai Dumbo, mihin sen korvatyöskentely joteskin viittaa?

Sit meillä oli ohjelmassa poseerausta. Siinähän mä oon expertti, mut toi pikkuveikka on vähän toope. Tässä on Mannekin Pis:

P7144837.JPG

Ja tässä Queen Mannequin:

P7144838.jpg

Sit vielä yks kuva, jossa yritän opettaa Waldoo oleen ihan cool, kun sitä kuvataan.

P7144839_1.jpg

Tänään tapahtu vielä yks mulle tosi tärkee juttu, mut mun pitää koota vähän ajatuksiani ennenkuin menen julkistamaan mitään! Palataan.