Siis mä oon jo kerran tän kirjoittanut tänään ja liittäny kaikki kuvat ja kaikki. Sit mä painoin Tallenna jne. ja mitään ei jäänyt. Ei kuvan kuvaa, ei mitään. Toivottavasti hela hoito ei oo jonku muun blogissa. Näinkin on käynyt.

Asiaan siis. Tänään me vaan oltiin aamupäivällä, mutta sit mä tulin tosi levottomaks, kun mamma veteli valkosii pitiksii jalkaan ja laitto jotain ripsivärii. Hyvä et laitto, sill on muuten ihan posun sil... Oooops! Sil on siis ihan hyvät silmät ilman väriikii. Ainaski jotain se näkee vielä.

Oli syytäkin olla levoton. Mut teljettiin ylös ja Waldo lähti herrahissillä alas ja ulos. Mä jäin kattoon niitä perävaloja ikkunaan. Voi itkunviistoist! Ne oli sit poissa vaiks kuinka kauan.

Ne oli käyneet uudessa Mustis & Mirris Kurjenmäessä ja se oli ollu kuulemma tosi viilee paikka. Ostivat raksuja Waltsulle. Sieltä ne oli lähteny keskustaan ja Waldo kävi Kansallises Kirjakaupas pissalla. Mamma oli saanu jynssätä sitä lattiaa oikein olan takaa. Hehe - sen siitä saa, kun lähtee murkkujen kans baanalle. Mä oisin pidättäny siel kaupas.

Pahin tulee nyt. Ne oli ajaneet keskustasta jokirantaan ja menneet kaljoille yhdelle laivalle. Waltsu ei tainnut ottaa mitään, koska sen henkikään ei haissu yhtään. Se oli ollut siellä lulluteltavana ja lällyteltävänä vaiks kui. Sit se oli saanu istuu sylkys ja kattoo förii, ohilipuvia veneitä ja kaikkii ihmisii. Etoo tommonen holtittomuus.

Sit ku ne lopulta tuli, niin tää jäbä oli niiiin pollee maailmanmiestä, että ihme  kun vielä pääsin juttuun sen kanssa. Tässä se on leuhka.

P7164939.jpg

Ein Mann von der Welt!

Onneks ne oli tajunnu ostaa mulle sorsan sieltä M&M:stä. Tässä me ollaan Sforzan kanssa:

P7164910.JPG

Sit Waldo unohti, et se on maailmanmies ja alko leikkii mun kans.

P7164921.JPG

Se Sforza sanoo kvaak, kun sitä oikein leipoo. Se on kiva ja vielä ihan ehjä. Siis ehjä.