Tänä aamuna meitsin meinas käydä tosi kälysesti! Siis mä ymmärrän - ainaskin melkein - kun sanotaan et joku pentsiini on kallista, mutta se että mun pitäis hoitaa se auto metsään johonkin ties mihin, niin ei ooo reiluuu! Kattokaas, miten tämä retki alkoi; ensin mulle vedettiin uudet turvaliivit niskaan ja sitten mut köytettiin mun auton eteen. Tästä mun ois pitänyt lähtee vetään:

1923768.jpg

Sitten mä vähän koklasin, että paljonkos tollanen autontirriäinen painaa, ja vähän koetin vetääkin, mutta eihän se edes heilahtanut, vaikka olen melko roteva mimmi. Rotestiksi löin peppun maahan näin:

1923793.jpg

Vähän sitten hävetti, kun huomasin, että me ootettiinki Jukka-enoo ja oltiin lähdössä sen autolla sienimetsään eikä kukaan ees meinannu, että mä vedän ylipäätään mitään. En sitten kertonut kellään, että luulin, että mun pitää vetää. Korvaukseks sain juosta kaks tuntii ilman vetämättä ja meillä oli tosi kivaa. Tässä pari kuvastoo metsästä.

1923839.jpg1923842.jpg1923846.jpg