Meillä on eka kesän merkki se, että mun kanssa aletaan kenkkuileen kaikista vesiastioista. Syynä on vain se, että mä kesäsin harrastan vesileikkei. Tänään mamsku tuli oikein hattumainen hymy naamallaan iltapäiväretkeltään (sen vaatteissa oli muuten Naisen Tuoks... eiku Legon, epäilyttäviä retkiä; hmm...)

Käläytti uuden juomavesipurkin täyteen vettä ja sano, että kannapa tota ja kaada siitä vesi. Se meni näin:

K%C3%A4%C3%A4k_%20vesi%20tuli%20silmille

Eli se siitä purkista, mutta mammojen kekseliäisyydellä ei näemmä ole rajoja! Tässä mä olinkin sitten jo ihan hiljaa.

K%C3%A4%C3%A4k_hattuilun%20huippu.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No, sitten huomasin, että meidän hieno, vihree sadevesitynnäri oli muuttunut uudeks. Vanhassa aina se muovinen kauha lillu mun saatavillani, mutta nyt tämä hattuilun kuningatar oli ostanut teräksisen vesikauhan - rosterii, sano vielä. Se on varmaan jotain sellaista, joka hyökkää vielä päälle, kun siihen koskee. Pitää sekin sitten kokeilla.

K%C3%A4%C3%A4_uusi%20tynnyri.jpg

Sitten hokasin sen kauhan siinä reunalla. Jep, siinä olikin haastetta.P6123895.JPG

Oppiminen meni erehdyksen kautta. Vähän harmittikin siinä välillä.

P6123902.JPG

Sinnikkyys palkitaan. 1244827560_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siirryin sitten muihin teemoihin. Esimerkiks ihmetteleen, että mitä tämä hemmetin touhu noitten vaaleensinisten hömpötyksien kanssa on. Meillä on pantaa, joka olis sopiva mun hännän ympäri laitettuna ja hihnaa, jonka puraisisin yhdellä kertaa poikki. Sit mä näin Kongin, joka on ihan snadiakin snadimpi! Täällä tapahtuu jotain ja pian....

Kattokaa vaikka tätä. Mamma kanto sen riemusta kiljuen tänne. Yäk ja viälä kerran yäk! Mun arvaus on, että Elina-täti on hankkinu kaks tollasta ja toinen niistä on vaaleenpunanen. Yäkyäkyäk.

1244828148_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mamma tuli kotiin ja siinä ihmisessä oli selkeesti naisen tuoks... tai eiku Legon. Ja sen lisäks Kinon (puspus) ja Nemon (pidä huoli nenustas, junioirivoittaja. Voi mennä lisää hampaita, jos oikeen innostuu).

Näissä merkeissä tähän viikonloppuun. Oon kuulemma huomenna aika paljon ippän hoidettavana. No, se takaa ainakin kinkunsiivut, lurupuut ja pallonheitot. Iha hyvä.

Voi vitsi, kun hermostuttaa tommoset punkat. Yritin irrottaa siitä tota "södeä" tyynyä, niin tuli karmee karjaisu, että IRTI. Kuka mut pelastaa, jos tää menee ihan överiks?