Oltiin tossa mamskun kaa iltiksellä eli iltakävelyllä ja kuinka ollakaan, suuresti ihailemani Westie Osku (on muuten sen Iiron velipoika) töpsötteli vastaan.  No, koska Oskusta oon aina vähän tykännyt sillee, niin heitin sitten itteni selälleni, että Osku sai vähän leikkiä lääkärisetää ja senhän se tekikin. Oskun emäntä nauroi ihan katketakseen ja mä luulin, että homma on ihan ok. Mutta mamsku nosti mut ylös kaikille neljälle koivelle ja sano, että aina saa hävetä! No ei se mitään, leikki oli sen verran kivaa, että menin samantien uudelleen selälleen. Lopuksi olin likaisesta asfaltista selästäni pikimusta ja kotona odotti SUIHKU. Tollaseen se tunteiden palo sitten tukahdutettiin. Ei oo reiluu!

Mitä tässä enää saa tehdä ja mitä ei? Kysyn vaan!!!! Kiltti yritin olla, Oskulle siis.

Nyt mä päätin mennä alakerran koppaan nukkuun enkä puhu porukoilleni ennenkuin myöhemmin, kun pitää varmistaa paikka mamin tyynyltä.

DSCN1420.JPG

Kaiken maailman moraalitantat määrää täällä mun asentoja. Mitä välii, jos mä oon välillä selälläni?