Äipsien päivänä oli kaunis ilma ja me mentiin tietty Littoisiin mummolaan ja mamskulla oli tietenkin kamera kotona. No, onneksi meiän suvussa on viksumpiakin ja mun serkulla Lauralla oli oma Olympus kehissä. Se Laura on siis niinku Jukka-enon tytär.

Me mentiin koko porukka ensin rantaan. Aapo vähän opetti mulle, miten lapukat ui! Ei siinä kokeilla tassun kanssa ekaks, et onks vesi kylmää. Sinne hypätään suinpäin ja harkitsematta! Silti Aapo oli vaiks kuin paljo nopeempi! P5100023.JPG

Aina mä jäin sen jälkeen ja että osas hatuttaa. Sitten Aapoon iski joku kentlemannikohtaus, ja mä sain se boltsin itelleni!

P5100040.JPG

Sitten äips sano, että nyt me lähetään takasi mummolaan ja kuinkas kävikään. Sain juoksuhepulin ja mamsku päästi mut irti siks aikaa. No juoksin sitten rantaan takaisin ja hihnoineni veteen. P5100054.JPG

Kun aikanaan lähdettiin takaisin mumskulaan, mua rupes riepoon se Aapo ja sainkin aikaan tavallisen kovan tappelun.  Laura ja mamsku repi meitä erilleen ja kumpikin oli aika tosissaan. Sit me kyllä lepyttiin toisillemme, mutta vähän jäi jurppimaan. Tässä kuvassa näkyy, et mua jurppii.

P5100071.JPG

Aapoa ei enää niinkään...

Kuvat Laura Aflecht