Ultraviolet (UV) light is electromagnetic radiation with a wavelength shorter than that of visible light, but longer than x-rays, in the range 400 nm to 10 nm, and energies from 3 eV to 124 eV. (Wikipedia)

Mun mami on tottunut töissä, että kaikki asiat ilmaistaan kolmikirjaimisin lyhentein. Sellainen on tyypillistä orkanisaatioille, jotka haluavat peloitella töissäoleviaan. Kun sanotaan, että peepeeällän visio on sanonkomistä ja ratekia samalta suunnalta, niin hyvin menee ja niitten pisnes kuulemma kukoistaa. Tää vaan esimerkiks. Olen liittynyt tähän jengiin ja ruvennut käyttään näitä kolmikirjaimisia. Koska te kuiteskaan ette tiedä, mitä esim. UVV tarkoittaa (sillä ei ole pienintäkään tekemistä ultraviolettisäteilyn kanssa), kerron sen tässä.

UVV tarkottaa ihan simppelisti Uusi Vihattava Vehje. Mun mamskulla nousi joku tryki - oliks se nyt sitten verenpaine - ja se alko käyttää semmosta vehjettä, jossa siihen - sanoisinko "petomaiseen" laitteeseen - pumpataan ensin voimaa puff-puff-puff, jotta se vehjepeto sitten alkaa piipittää piip piip piip. Silloin nimittäin sen piipityksen aikana se laite alkaa syödä mun mamin olkavartta.

Olen koettanut hoitaa asiaa puremalla sen pumpun rikki ja myös sitä johtoa. Mamsku sano, että häivy, trykit nousee! Nyt mut suljetaan kokonaan pois, kun sen vehjepedon annetaan syödä mamin käsivartta. Elämä on.