Valmistajat, vetäkää moponne takaisin! Meitsin ukkon ja muden mopo lirvahti kädestä niin nopeesti, etten ööö ehtinyt sanoa. Ja mä kun luulin, ettei siinä ole edes tulppia!  Tuloksia tästä moponkarkailusta on nähtävissä tässä. Ipsän pyöräverstaan luona, jossa olin papparan kaa, tupsahti tuttu auto pihaan ja sieltä tuli TODELLA söpö jannu ulos. Me siis niinku tutustuttiin. Lähettiin siitä käveleen meille kotiin päin ja tää kaveri kulki edellä, kun se ilmeisesti on ihan hirveen utelias. Mäkin oon, mutten nyt sentään tolleen. Tultiin meidän pihalle ja meidät päästettiin irti taluttimista. Heti kundi tuli flirttaileen tällee:

2086639.jpg

Emmä luvannu mitään, mutta ajattelin repästä hyödyn tästä tapaamisesta ja juosta pikkasen.

 

2086628.jpg

Tässä mä vähän yritin näyttää, että pidemmistä jaloista on hyötyy, mutta melkein jäin toiseksi. Tämä tappijalkatuttavuus oli kyllä ihan yhtä nopee. Vähän kummallinen kundi kuitenkin. Kun mamsku oli kameroineen vahdissa, tää jäbä aina katto välillä sinne päin ja juoksi nopeesti nuolaseen sen kättä. Sai kai naminkin välillä. Kuten itsekin, jos satuin viittiin mennä sinne.

2086621.jpg

Sit mä näytin sille mun bravourin - "hyppää yli uroksen ja anna sen hämmästyä". Oon käyttäny sitä ennenkin silloin, kun olin Kaanaalla kylässä. No, päivä eteni ja tää vieras ei tee elettäkään häipyäkseen. Mitä mä nyt teen? Otan sen tosta vaan sohvalle vai?

2086706.jpg

No, kai se siihen päätyy sitten kuitenkin. Ja parempi, ettei oo niin paljon yksin sekään. Kun ei kuulekaan mitään. Jos mä voisin olla vaikka sen korvat?

2086715.jpg

Mä taidan tykätä tästä jannusta - se on joteski erilainen, vaiks ei senkään päässä paljon muuta pyöri kuin se yks...