Silloin kun mä olin ihan snadi, mä tykkäsin istuu saunassa mun porukoitten kaa, kunnes yks kaunis kerta ne meni ja pesi mut samalla keikalla! Siihen loppui siltä erää tämän tytön saunominen!

Onneks mun ihmiset tajus, et mua ei saa pakottaa ja mä aloin sitten vaan hiippailla siinä lähistöllä, kun muut sauno. Yks kaunis ilta kuukausia myöhemmin mä hyppäsin taas lauteille ja ai että oli hianoo! Taidan nykyisin olla tämän porukan paras saunoja!

Tänään tais tosin käydä vähän nolosti, kun mamsku poltti paperiroskia ja heitti pari klapii siihen tuleen. No, meitsi luuli tietty, että jeee, sauna lämpii. Hyppäsin lauteille jo hyvissä ajoin, mutta sitte alko ihmetyttää, että ovi oli auki eikä ketään näkyny missään. Kuikuilin siinä sitten aikani. Tässä mä kuikuilen:

2116612.jpg

Olin mä vähän nolo, kun huomasin, ettei sauna oikeesti ollutkaan lämmin. Mun mamma oli kuitenkin sen verran reilu, että se tuli istuun mun kaa semmoseen palttiarallaa +50° C:een. Ihan hyvät löylyt mun mielestä eikä tullu niin janokaan.