Meitsin mamma järkkää useinkin ylläreitä, mutta tänään tuli sellanen, että oon vieläkin ihan sekasin! Aamulla kuvittelin, kun mamsku hyppäs autoon kuskinpukille, että mennään enon kaa metsään tai jotain, mutta me otettiinkin suunta kohti Kaanaata.  Siellä en oo ennen käynytkään, vaikka Raision tunnen melko hyvin.

Mulla oli siis sokkotreffit! Jos oisin tuon tiennyt, olisin vähän kattonut, että missä kunnossa sinne mennään. Kaamee t-paidanretale päällä (vieläkin kun helposti paleltaa sen rimmaamisen jäljiltä) ja kaikki oli vähän sikinsokin. Olin siellä sokkotreffipihalla ja yht'äkkiä ovesta pörhälsi aivan upee uros! Mielenkiintosta kyllä, mutta sen perässä pörhälsi toinen ihan ilmeisesti myöskin uros, mutta se oli vielä vähän toope niinku Aapo-serkku pienenä.

Tän mun sokkotreffikundin nimi on Kino ja nyt mä en tiedä, seurustelenks mä vai en! Tosi hankala juttu, kun mammakin sanoo, että se on meidän välinen asia, johon hän ei puutu (vielä tulee päivä, kun puuttuu hyvinkin...).

Kino kuiski mun korvaani juttuja, joita en kerta kaikkiaan voi kertoa eteenpäin. Ne on niinku meidän välisiä. Tässä se alko kuiskiin:

1993394.jpg

Ja juttu jatkui aina kiihkeempänä ja kiihkeempänä. Tässä on yks kuva tästä ihanasta halailusta ja kuiskinnasta (me lainataan kuva Kinon porukoitten plokista, kopiraitti on sillä Kinon isännällä Markolla).

1993408.jpg

Alanks mä oleen Kinon kaa vai en? Mitä me tehdään sillä söpöllä pikkujannulla? Nää on elämää suurempia kysymyksiä - maailmantalous kun ei sillee kiinnosta. Tää Nemopoitsu ei saa tulla Kinon ja mun väliin, vaikka onkin söde ja tosi hyvä leikkiin koiranleikkei! Jos te haluutte nähdä intiimei kuvii, niin käykää viereisen linkin kautta Legon blogissa. Legoo mä en tavannut kun sillä on NE eikä se varmaan ois meitsistä tykännytkään.

1993425.jpg

Tääkin kuva lainattiin Markolta!