Nyt mun on pakko antaa nettiaikaa mamskulle, kun se on ollut melkein koko päivän lastenlikkana Muumitalossa. Olkoon menneeksi.

Yee, kiitos Susku!

Ensinnäkin mä meen sinne vielä uudestaankin, mutta Muumitalon jengi on niin tosihauskaa, että on pakko julkaista kuvasarja. Entinen työkaverini asuu siinä ihan vieressä ja tuli muksujensa kanssa paikalle. Lego vähän pelkäsi, joten vein sen sisään ja Krisse -äiti ja minä annoimme vähän koirankäsittelyopastusta pennuille. Ja perille meni! Ida-tytsylle antaisin koirani vaikka hoitoon, niin lahjakkaasti hän käsitteli Legoa ja Nemoa. Kuvasarja on hurja, en kuitenkaan liitä paljon kommentteja. Kuvat kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa.

Pissattamaanhan sinne mentiinkin ja tässähän se sujuu.

P6133943_resize.JPG

P6133951_resize.JPG

Tulkaa vaan ottamaan tämä pallo!

P6133960_resize.JPG

Näin siinä sitten käy - koivet kohti taivasta ja Lego sanelee tahdin.

P6133970_resize.JPG 

Irvistelytanssi, mutta niin hauska!

P6133985_resize.JPG

Jee, mä leikisti puren sua!

P6133988_resize.JPG

No okei, annetaan olla. Hauskaa oli kummiski.

Nyt tulee kuvia Idasta, joka lienee synnynnäinen koirankasvattaja.P6134028_resize.JPG

Ida on luonnonlahjakkuus.

P6133997_resize.JPG

Käsien näyttö näin kuvastaa Idan ymmärrystä eläintä kohtaan. Ei oltu opeteltu ennen!

P6134043_resize.JPG

Sitten mentiin taas sekahakuna. "Jee, mul on suurempi kita, mä voitan!" "Haha, luule vaan näin".

P6134085_resize.JPG

P6134094_resize.JPG

P6134021_resize.JPG

Syö tämä velipoika! Aloita päästä. Jengi ei innostunut pikkuveljen ideasta.

P6134019_resize.JPG

Oli tosihieno iltapäivä Muumitalossa - juotiin kaffet ja syötiin raparperipiirakat ja taisin onkia itelleni yhden olvinkin jääkaapista. Se katto mua sillee, että ota, ota.  Nyt torkut ja uudelleen Kaanaalle.

En tarkoituksella kerro mitään huomisesta - hermo ei kestä!